Gah!

Jag har sovit bort hela kvällen efter jobbet men piggnade till lite när chefen kallade in mig på msn för att frilansa lite och vore det inte för det hade jag nog, gud förbjude, sovit mig igenom hela desperata! :O

Håller för tillfället på att fundera ut hur jag ska prioritera min tid imorgon... Jag har fortfarande inte fotat klart inför Fredagens redovisning av porträtten och jag har två arbeten som jag borde jobba på samtidigt som jag faktiskt tror mig ha tillgång till bil under morgondagen och skulle kunna åka till Mellanstaden för att äntligen få hälsa på ängeln och hennes lilla Ville...

Kanske kan jag döva mitt dåliga samvete genom att försöka ta lite bra bilder på dem för att använda i redovisningen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0