Bra dag :)

Jag kan väl inte påstå att allt gått min väg idag... efter att ha suttit en timme och försökt fotat min uppgift till skolan gav jag upp och får hålla tillgodo med det som blev, därutöver har jag börjat upptäcka tecken på en ovälkommen förkylning men trots detta tycker jag att detta varit en riktigt bra dag!

Under tiden som jag ägnade mig åt mitt sedvanliga slösurfande på förmiddagen kom ett sms med en date-förfrågan från 'lokföraren' och jag tyckte att lunch lät bra så jag höll mig ifrån resterna som stod på dagens meny och jag väntade... och väntade...
Inte helt otippat (med tanke på yrket) kom mitt sällskap så sent att det börjat knastra i huvudet på mig av hunger och som om min väntan inte var nog blev jag blåst på maten och fick hålla till godo med en macka på Stadens konditori.

Efter några mycket trevliga timmar blev dock dags för mig att fara vidare och då med sikte på La där jag skulle besöka mormor och morfar för att låna några pianotangeter till min fotouppgift.
Hur det gick är ju redan känt och eftersom jag började på att snora så mycket under tiden vi fikade bestämde jag mig för att det var onödigt att sitta och utsätta dom för mina baciller så lagom till Idol var jag hemma i Tv-soffan igen och känner mig mycket tillfreds, så här borde alla dagar kännas!

Hmm, Bortsett från allt snorande då kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0