Uh!

För en tid sedan pratade jag med en person en aktivitet som skulle förläggas till morgondagen.
En aktivitet som jag inte såg som 'spikad' utan jag lämnade helt över ansvaret till den andre inblandade att bekräfta ifall det skulle bli något av.
Då jag inte hör något mer ser jag det inte som bokat och glömmer bort det hela.

Idag visade det sig att jag var den enda som inte uppfattat det hela som bestämt och klart, vilket betyder att aktiviteten skall genomföras imorgon dag.

Så nu är jag dubbelbokad igen (med en i stort sett tom kalender!!! hur är det möjligt?) och, ursäkta språket, jävligt trött på mig själv!

Note to alla som vill boka in saker; ge mig dag, tid, plats, gärna ett telefon nummer 'in case of', se till att jag skriver det i min kalender och påminn mig sedan regelbundet att kolla i den. Mer än så behövs inte, Tack!

Kommentarer
Postat av: Cyrene

Hahahaha! det där känner jag igen... Undrar varifrån??? Jaha, mig själv... Hm, tyckte väl att det var väldigt bekant!

Kram

/Cyrene

2009-11-20 @ 14:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0