Uh!

Igår gjorde jag ett tappert försök att träna ben. Det känns.
Nu har jag stöpplat ner till bottenvåningen av Borgen och jag är orolig på riktigt för hur jag ska ta mig upp härifrån :S
Kanske kommer jag få ta mig ut genom ytterdörren här nere, gå runt huset och in på övervåningen för att komma slippa trappen?

Träningen skedde under ledning av Paolo Roberto och jag skulle utan tvekan ge honom en spark i baken, om jag så bara fick se en skymt av honom idag, för vad han ställt till med men jag är rädd att jag inte skulle kunna lyfta benet nog hög för att göra det.

Jag ska på möte idag... inga trappor hoppas jag och i pauserna är det jag som sitter kvar på min plats! det här med upp och ner från en stol är inga lätta grejer vill jag lova!

Stackars mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0