Spänning

Idag har Borgens egen elektriker varit här och kopplat in ett eluttag (alltså inte den siste elektrikern utan en som faktiskt utför arbete).
Detta för att allt ska vara klart och färdigt när fibergubbarna behagar komma hit och göra sitt arbete.

Det är alltid lika trevligt när elektrikern kommer hit, i verkligheten är det heller inte bara en person utan två, varav den ena arbetar, visar upp sina fina hammare och pannlampa under tiden som den andre står och pratar strunt.
Det är dock inte det bästa med det hela, det bästa är helt enkelt att det alltid blir så fint och bra i slutändan och att jag alltid får veta vad det är dom håller på med. Då känner jag att jag har kontroll över borgen och det är ju trots allt lite det som är mitt kall här i livet, att ha koll i Borgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0