När syster dödar mig en smula...

Idag var lillNea hit och hämtade tegelsten. Då menar jag inte mammas gamla mobil, utan riktiga bricks som jag helt naturligt har ett litet lager av här hemma...

vem har inte det?
tänker jag
VEM har det? tänker Nea, men vågar inte ifrågasätta det allt för hårt då det kan betyda att hon blir utan.

Men nu till skändningen, under tiden som vi står och pratar, hon ute och jag i dörröppningen, säger hon:

-Det är så kallt här på den borgeliga sidan!

Jag kan se humorn i det hela, jag kan rent av tycka att hon fick till det lite där och man kanske kan säga så... med det är då sannerligen inte rätt!


Kommentarer
Postat av: Linnis

haha! Jag har mina ljusa stunder :)

2009-11-27 @ 22:07:11
URL: http://lunascoop.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0