Resfeber?

Det är så mycket jag vill göra! men när jag inte gör det måste så får jag så dåligt samvete när jag gör det jag tycker är roligt.
Jag måste t.ex. ta tag i studieuppgifterna inför resan och jag måste börja tänka över packningen, men jag förmår mig helt enkelt inte! Jag misstänker att det är nervositeten som börjar komma smygande och det är för mig inget ovanligt men den här gången känner jag inte igen känslorna... det känns overkligt helt enkelt, som om det ändå inte kommer hända.

Kanske är det läge att börja göra lite listor så jag får bättre koll på hur mycket det är som ska fixas? För inte ens någon lista har jag lyckats få till.. vad är det för fel????

Kommentarer
Postat av: Anna

Listor is tha shit!

2009-05-24 @ 14:26:52
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: allicen

"Anna":

Jag vet... men jag kommer mig inte för :(

2009-05-24 @ 15:27:44
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0