Regn, regn, regn...

Idag tror jag att det har regnat precis hela dagen... Det är grått, tråkigt och kallt... men å andra sidan försvinner endel pollen och jag slipper således en hel del besvär så som snorig näsa och kliande ögon! Inget ont som inte har nått gott med sig ;)
Hade tänkt pyssla lite idag men jag blev fast vid datorn när jag började titta på andras pyssel... Jösses vad mycket duktiga människor det finns därute! Hur gör dom?!?!

Närmast nu är det tänkt att det ska ställas till med fin middag i borgen, det kommer att serveras nånting i stil med stuvade makaroner, gärna med nått lämpligt tillbehör om det kan tänkas finnas nått i frysen... Lyxigt va? Efter det måste jag göra iordning inför morgondagens utbildning/föreläsning om ledarskap, jag misstänker att jag kommer tvingas in i nått rollspel från helvetet och måste börja ladda redan nu så jag är förberedd om mina farhågor skulle råka infrias :S Förhoppningsvis kommer det dock finnas gott om guldklimpar på utbildningen och i så fall står man ju ut med det mesta! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0