Personlighetstest

Jag avskyr allt vad kedjebrev och quiz heter men idag kunde jag inte låta bli att hänga på ett personlighetstest som jag fick skickat till mig på FaceBook... detta blev mitt resultat:

Lärare!

Du tycker om att bestämma och betygsätta folk. Du är noga med vilka vänner du väljer och ibland händer det faktiskt att du dömer en person fel. Du vill dock inte erkänna det, inte ens för dig själv. Folk blir lätt irriterade på dig, men detta bryr du din inte alls om, du kör ditt race och gör det du anser vara rätt, du är lika mot alla!

Att jag skulle passa som lärare kommer jag att bestrida så länge jag bara orkar men för övrigt finns det en del saker som stämmer..
-Jag tycker om att vara med och bestämma, men jag graderar inte andra människor
-Jag är noga med vilka mina vänner är men det är inte sällan jag har fel i min första uppfattning om hur någon är, jag har dock inga problem med att erkänna mina fördomar när dom uppdagas.
-Jag tror faktiskt att andra kan bli irriterade på mig men att det inte skulle påverka mig är nog att överdriva en aning
-Sist men inte minst så hoppas jag verkligen att jag behandlar människor lika, om inte så är det absolut något som känns viktigt för mig att bli bätte på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0