Om uppdateringar

Jag vet inte riktigt hur mycket tid som kommer finnas till att uppdatera bloggarna när jag är borta men förhoppningsvis kommer jag kunna hitta lite stunder för att sitta och skriva... om inte annat måste jag nog göra det för att kunna lämna in en bra rapport när jag kommer hem!

Jag kan dock inte svara på vilken av bloggarna som kommer uppdateras mest, men troligen blir det denna eftersom den andra kräver lite mer jobb med texterna. Jag hoppas ändå att ni ska känna att det blir tillräcklig mycket läsning även under utbildningen och inte minst kommer nog jag behöva er mer än någonsin under den tiden!

Kommentarer
Postat av: chaos

När sticker du? kramis

2009-05-26 @ 12:29:05
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0