Man kan inte lita på nån...

Att människor ljuger och är allmänt elaka har jag vetat länge, och när jag nån gång glömt bort mig och gett en eller annan en chans att bevisa motsatsen så har det inte varat speciellt länge.
Den senaste i raden av människor som fick mitt förtroende var tjejen på butiken där inredningen till badrummet blivit inköpt, hon lovar allt möjligt mest hela tiden och det senaste i raden av löften som hon gav var att den som skulle leverera sakerna hit till Borgen skulle ringa mellan 20 och 30 minuter innan och meddela att han/hon är på väg.

Självklart var det ingen som ringde några 20 minuter i förväg utan helt plötsligt står en främling på gården och vill veta vart alla saker ska göras av och nån information om att meddela ankomsten hade inte funnits med i aerbetsordern. Jag är visserligen skyldig butiken några kronor för produkterna men så fort det är ur världen så ska jag hålla mig så långt borta från dom som möjligt!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej nu jävlar... herta vore nåck....:)

2009-05-22 @ 16:27:00
Postat av: Anna

Lokal affär?

2009-05-22 @ 18:26:11
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: allicen

"Anna":

Nä... utan att hänga ut nån så kan jag väl säga att det är en butik som nyligen öppnat i anslutning till Marieberg...



Den lokala XL butiken däremot har skött sig utomordentligt bra :)

2009-05-22 @ 20:44:53
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad skönt att höra =) Å bra att veta vart man inte ska vända sig =)

2009-05-22 @ 22:39:02
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0