Jag känner mig lurad

Jag måste vara en riktig drömkund för ett företag som tillhandahåller mobilabonnemang! Idag ringde jag till telia för att fråga om jag kommer kunna använda min mobil när jag åker på kursen och vad det kalaset kommer att kosta i så fall.. tjejen jag pratade med var supertrevlig och svarade snällt på alla mina funderingar, till skillnad från pubertetspojkarna som jobbar i telias butiker och som bara står och stirrar oförstående (många gånger bara på varandra) i sina rosa pikétröjor när man försöker få ur dom någon form av användbar information.

Efter att jag fått svar på allt jag undrade så frågade den trevliga flickan om jag inte hade funderat på att byta abonnemang, vilket jag ju faktiskt har men den gången fick jag till svar att jag hade det bästa... när jag sa att det skulle kunna vara aktuellt började hon rabbla månadsavgifter och bindningstider under tiden som jag febrilt försökte hinna med att både skriva, tänka och räkna samtidigt.
Det hela slutade dock med att jag helt sonika åkte på ett helt nytt abonnemang, men blev å andra sidan lovad att det skulle bli billigare... jag hoppas att det verkligen är så, men jag är ytterst tveksam ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0