God morgon!

Idag är det tänkt att badrumsinredningen ska bli levererad så fram till dess är det en enda stor väntan... jag har ingen aning om när det kan tänkas bli, mer är att det blir innan kl 16 och att dom ringer ungefär 20 minuter före. Det betyder att jag känner mig ganska låst här hemma och jag hoppas att det inte dröjer allt för länge innan jag får höra nått!

Under tiden får jag ta tillfället i akt att försöka jobba lite med dom förberedande frågorna som jag måste besvara innan det är dags att åka till Genève... det är en uppgift som känns som ett stort svart moln över mig för att den är så mycket svårare än vad jag trodde från början... nätet är verkligen ett bra ställe för att hitta information men det är inte alltid så lätt att veta hur man ska hitta fram till svaren alla gånger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0