God eftermiddag!

Hur har ni det idag?

Jag har just kommit hem efter ett pass på hemmet... vi fick beställa nya arbetskläder idag och jag gjorde det med stor omsorg, även om min förhoppning är att jag 'aldrig' kommer behöva använda dom :)
Vad jag vet nu ska jag inte tillbaka dit förens runt den 8 Juli och det känns helt overkligt att tiden fran tills nu har gått så fort!

Jag har egentligen massor att göra och är nog i ärlighetens namn lite stressad även om jag helt enkelt inte kan förmå mig själv att släppa fram dom känslorna.
Det mesta brukar ordna sig och det tror jag att det gör även den här gången och därför ska jag unna mig en avkopplande stund på balkongen med mellanmål och lite läsning i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0