Dagens (veckans, månadens?) snällaste!

Kolla vilket otroligt gulligt svar jag fått på en kommentar i chaos blogg om hennes jättesöta stickade sjalar!

"Hej Allicen!
Om du gillar grönt så kan jag göra en gratis till dig Allicen. Det tar lite tid eftersom jag har några beställningar men eftersom du är så snäll ville jag gärna göra något för dig. Om du gillar sjalarna så gör jag gärna en till dig. Jag har mycket grönt kvar men också lite beige färgen där man kan göra en mörk brun kant...eller en mörk sjal med ljus kant...tänk lite vad du skulle tycka om så fixar jag det. Kruxet är dock att jag skall använda det garnet jag redan har...annars kan man också göra en fin poncho! Kramis"


Kommentarer
Postat av: chaos

Du fyllde år nyligen så du skall få sjalen i present kära du! Jag gör det så gärna men det kommer att ta lite tid. Jag skall då gära en mörk brun med en ljus kant? kramis

2009-05-05 @ 10:37:40
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0