Akutshopping

Idag är det akutshopping som står på schemat... först ska jag åka till banken och köpa pengar och efter det ska jag åka vidare för att se om jag kan hitta nått kostymliknande!
Jag avskyr att handla när man måste eftersom det är helt omöjligt att hitta nått när det är så, men tyvärr har jag inget val den här gången.

Dagen till ära har det nyligen betalats ut både löner och barnbidrag samt att det är studenttider så varenda affär är troligen urplockad på i stort sett allt... Det här kommer bli en kakbit :S

Kommentarer
Postat av: chaos

Lycka till! Hoppas du hittar det du söker, man vet aldrig! Kramis

2009-05-29 @ 13:06:36
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0