Vasaloppet

Idag vet jag inte hur jag ska få ihop mina arbetspass på förmiddagen... just nu sitter jag med min frukost och tittar på Vasaloppet och det är något av en tradition i min familj, det hör till att hålla koll på sändningarna och då är det svårt att arbeta med nåting parallellt även om jag bara ska försöka hålla mig till 1-timmars pass idag eftersom ryggen inte gillade att jag satt två timmar åt gången i går.

Jag är grymt avundsjuk på alla dom som fixar att åka all 9 milen i vasaloppet och även om jag inte hade lite trassel med min ena fot som gör att jag inte längre kan åka längdskidor så skulle jag nog aldrig fixa det! Tveksamt om jag ens skulle vågat mig på kort- eller tjejvasan heller som ju "bara" är tre mil =)

Skulle du vilja åka vasaloppet eller har du rent av redan gjort det?

Kommentarer
Postat av: Mia

hihi tack! själv tycker ja inte att den vuxit nå mycke på slutet.. men de kommer väl snart! :)

2009-03-01 @ 10:04:26
URL: http://miaaurora.blogg.se/
Postat av: Anonym

Herta vore nåck....

2009-03-01 @ 11:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0