Trött o tråkig

Uh vilken lång dag!
Jag pallar inte det här! haha!!! Dagen spenderades i Örebro med Grumstösa, tyckte att vi var riktigt duktiga men jag hann inte vara med på hela mötet eftersom jag var tvungen att åka hem och svida om till årsmötet som vi haft nu på kvällen. Det sistnämda mötet kan nog bäst sammanfattas med kaos men det roligaste var nog att min arbetsvän lite diskret frågade om vår inbjudna ombudsman var "chefen"... Så var ju inte fallet men jag förstår ju nu att en presentation måste ordnas så att nyfikenheten kan stillas! Kanske kan vi börja med ett trevligt presentationsfoto på jobb bloggen?

Jag kom hem 20.59 och hann precis i tid till Grey's! Skulle just andas ut när telefonen ringer och det visar sig vara dr. feelgood som ville höra hur dagen varit eftersom vi ringt om varandra under dagen, men hur gärna jag än vill och behöver dom där små energidoserna så funkar det bara inte.
Jag trodde verkligen att jag kände mig själv, men jag börjar mer och mer tro att så inte är fallet och det verkar som att personligutvecklign.nu projektet kommer bli mycket mer omfattande än jag någonsin kunnat tro...

Det är roligt och bra men betydligt mer skrämmande än jag räknat med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0