Tillbaka från paradiset

Aldrig trodde man väl att paradiset kunde vara så torrt eller att man skulle ut och fara med PRO... men minst av allt trodde jag väl att det trots båda dessa faktorer skulle bli 24 helt underbara timmar!
Jag vet inte vart jag ska börja men om jag kan får jag nog försöka mig på någon slags kronologisk ordning för hålla isär mina tankar.
Jag har fått så mycket dom här dagarna, så mycket fint som inte har något med matriella ting att göra och som gör att det lilla fröet jag har inom har börjat gro och håller på att växa sig så stort att det snart inte får plats längre...

Jag har åkt vidare till kursen och om bara en liten stund så är det dags för samlingen inför lunchen och jag hinner inte smälta alla intryck... jag förvinner in i min egen lilla värd och drömmer mig bort till något som jag fick på tok för lite av, men just nu finns inget annat alternativ än att försöka lägga dagdrömmarna åt sidan och vara närvarande.

Dom här dagarna kommer jag kunna leva länge på! WIIIEEE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0