Teknikens under!

Idag har jag lånat volvon en stund för att kunna åka och hälsa på mor och far... jag tycker inte nått vidare om volvon eftersom jag allt som oftast får motorstopp när jag är ute och far med den (nu va det dock länge sen) men också för att det är totalt omöjligt att ställa in så man sitter bra i den, alltid är det nått som blir fel och oftast är det att jag slår i knäna i ratten. När jag hade lånat bilen färdig och skulle ställa den ifrån mig för en stund sen kom jag dock på att jag skulle vara lite äventyrlig och passade på att kolla runt lite inne i kockpit och vad hittade jag väl då om en liten spak under ratten som man bara behövde pilla ytterst lite på för att kunna ändra om hela alltet!

Jag blir så trött på mig själv... varför har jag inte tänkt på det tidigare? Fast jag är ändå övertygad om att om jag börjar höja upp ratten så kommer den typ skymma hastighetsmätaren eller nått sånt som kommer störa mig istället så det kanske inte va mer än en halv seger ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0