Snilleblixt

Igår innan jag skulle somna så började jag fundera lite över min "anonymitet" här på bloggen i kombination med en kommentar från en av guldklimparna då vi var i säfsen...
Nu på morgonen har jag fortsatt mitt funderande och precis när jag kommit fram till ett beslut så ringde Jossan och ville flytta fram klippningen eftersom hon hade ett återbud!

Nu ska jag iväg och klippa mig under lunchen och jag vet inte om jag vågar berätta det för chefen eller om jag ska packa med mig kontoret till frissan och bara köra på om han ringer ;)
Tidförändringen gjorde ju också att jag inte kan leka klart med min nya idé och jag är så ivrig att förverkliga den och sen få lite respons från bla mina kollegor i patrullerna... om jag skyndar mig hinner jag kanske börja lite smått iaf =)

Jag älskar när sånna här idéer kommer över mig!


Kommentarer
Postat av: sarah

Åh tusen tack du underbara för din kommentar .. Får panik på alla som säger si och så om allt .. Och sen blir det inte bättre då Xet har sin "egna sanning" om allt. gah! . .



Kram

2009-03-12 @ 16:45:06
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0