SIFO

Eftersom jag anser att jag har så grymt bra värderingar så passade jag på att gå med i en SIFO panel när jag fick chansen, vilket betyder att jag med jämna mellanrum får svara på en massa undersökningar som kan handla om allt möjligt... tidigare i veckan bestog en av undersökninarna av tre frågor, ålder, kön och 'hur ofta äter du halstabletter'! svårare än så behöver det inte vara, men igår gick jag bet! Jag fick en undersökning om öl, haha! vilka märken man känner igen, vad man förknippnar dom med och vid vilka tillfällen och vilka sorters öl man dricker...

Gissa om det känns bra att kunna tillföra värdefull information i viktiga undersökningar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0