Motivation

Har varit in på jobbet en sväng idag.. som vanligt gick det inte att få tag på varken chef eller sjuksköterska, men med tanke på att dom alltid får all info före oss som 'bara' jobbar där så blir man väl inte förvånad om det visar sig att dom är de första att lämna det sjunkande skeppet!

För övrigt var det här besöket enormt mycket mer motivernade än någonsin tidigare.. och då menar jag ju så klart att det gav extra motivation till att verkligen ta sig bort från stället!
Idag kände jag faktiskt på riktigt att jag inte passade in där och att jag inte har någonting där att göra. Att föreställa sig att jag skulle gå fram och tillbaka i dom där korridorerna med mat och mediciner igen var lika främmande som tanken på att jag ska ut och flyga till våren.

På nått sätt vet man att det är fullt möjligt och genomförbart, men det går ändå liksom inte att se det framför sig!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du har så rätt. Hemmet är INTE platsen för dig. Du ska vara nånstans bättre. :-)

2009-03-25 @ 20:36:06
URL: http://argentumstella.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hahaha ja nej jag kan inte heller förstå hur jag kan planera flera rum samtidigt.... blir alldeles snurrig :( men nu är det bara tapeter till vardagsrummet kvar, annars är allt färdigbestämt , så skönt!

Kram!

2009-03-25 @ 22:40:50
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0