Lång dag...

Jag har varit igång ända sen kl 5 i morse och det börjar kännas i ögonen... och som om det inte var nog med att det är svårt att hålla ögonen öppna så är det även svårt att tänka klart och koncentrationen glider undan lite nu och då.
Skönt vore om arbetsdagen hade varit slut nu men så är icke fallet, snart är det dags för middag och sen blir det ett (förhoppningsvis) kort arbetspass till :O

Vaknade med ont i halsen och det har fortfarande inte gett med sig, så jag gissar att det är den där förkylningen jag hade i måndags som är tillbaka och spökar igen :(  Ska dock göra allt i min makt för att med tankekraft hålla den på avstånd och så länge jag inte blir en snorunge igen så ska jag väl kunna hålla ut!
Jag ska ta mig igenom dom här dagarna om det så är det sista jag gör! om det sen känns lika hopplöst på söndag måste jag nog ta mig en funderare igen på vad jag håller på med... men, tills dess är det bara att härda ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0