God eftermiddag!

Ännu en dags patrullerande är över och jag känner antydan till en förkylning som med lite otur är på väg, men det har jag sannerligen inte tid med!
Imorgon är det nämligen jobbmässan på convetum i Örebro som gäller och jag tror att det kommer bli jäkligt kul! Därefter är det lite rast, vila som gäller och så ska jag påbörja packningen inför den kommande stockholmsresan.

Denna sena eftermiddag och kväll är jag i stort sett ledig och ska, om jag orkar, sysselsätta mig med lite läsning och om andan faller på lite pysslande här hemma, men först ska jag nog ta en varm dusch och se om jag på så sätt både kan tina upp och kvickna till :) Ikväll får det bli lite tidgare sovning, det är en sak som är säker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0