En glädjande upptäckt!

Min jacka måste tvättas efter att vi i torsdags kväll blev inlurade i en timmerstuga uppvärmd med en öppen eld... mysigt javisst, däremot är det inte lika mysigt att gå och lukta brandrök i dagarna tre efter det :(

Hur som helst måste ju alla fickor tömmas innan tvätten kan genomföras och det var då det hände! Mitt rosa lypsyl som jag trodde förolyckades under dramatiska former senare under tidgare nämnda kväll bara fanns där! I fel ficka visserligen men ändå, vi är återförenade =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, jag vet hur det där känns... ett bra lypsyl är ett bra lypsyl... mitt braiga saknar lock... =( Hoppas också på en återförening... =)

2009-03-07 @ 14:47:32
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: allicen

"Anna":

Jag hoppas verkligen att du får uppleva en återförening, det är en känsla som alla borde få känna på!



och precis som du säger; ett bra lypsyl ÄR ett bra lypsyl!

2009-03-07 @ 14:52:42
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: "chefen"

Noterar att jag inte behöver lägga ner tid och jobb på att få ge dig ett nytt lypsyl.

iof i min värld hade det funkat lika bra med ett rött. men som vän av ordning ska ju inte jag lägga mig i din värld och ditt val.

2009-03-07 @ 15:08:10
Postat av: allicen

""chefen"":

Tänkte väl att du skulle bli glad över den här uppdateringen!

I min värld går dom röda precis lika bra, men det rosa kändes mycket finare :)

2009-03-07 @ 15:33:22
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0