Det här gå ju inte... eller?

Hua!
Om jag ska kunna jobba hemifrån måste det bli lite ordning i borgen! Så här kan det inte fortgå!!
För en stund kändes det som att jag fått massor gjort under dagen men när jag sammanställde allt i en fin liten lista så såg det inte lika imponerande ut längre.
Jag har heller inte lyckats bli vän med telefonen som jag har lånat men jag har iaf kommit så långt att vi är kompatibla när det gäller både in- och utgående röstsamtal.. efter allt detta beslöt jag mig för att fuska mig till en lunch vid 15.30 men det tog inte lång stund innan "chefen" fick upp ett spår på ångorna från det kokande pastavattnet och ringde tillbaka mig till jobbet igen :S

När jag sen stämplat ut igen vid 16 tiden, ätit lunch och vattnat en blomma däckade jag i soffan och därifrån kommer jag nu... ni förstår ju själva.. det håller inte! Jag kommer inte ha några blommor kvar om det ska va så här!
Imorgon lägger jag upp ett strikt schema för hela dagen där alla mina måste finns med och sen håller jag mig till det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

I min värld kallas det moral och struktur :)

två dagar till hemma sen åker vi ut.

2009-03-10 @ 19:35:25
Postat av: allicen

"anonym":

Jag ska skärpa mig... det är inte moraliskt riktigt att hålla på och äta mat när man arbetar!

2009-03-10 @ 19:55:31
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0