Dagen

I morse hade jag prescis gjort färdigt frukosten och satt och jobbade en smula när Fader Vår ringde och undrade vad jag gjorde... svaret föll inte i god jord som man brukar säga och han ville ha en förklaring till varför jag jobbade en lördag morgon.. Jag försökte ursäkta mig med att jag hade fått en uppenbarelse när jag vaknade på morgonen men inte heller det gjorde honom nöjd och han informerade mig vänligt men bestämt om att jag inte är religiös och därför skall sluta upp med att ha uppenbarelser :S

Hur som helst så ville han ta med mig på en hemlig utfykt, men eftersom jag har endel saker som jag behöver göra så ville jag veta vart den skulle bära av innan jag gjorde min prioritering. Det visade sig att han hade för avsikt att ta mig till Borlänge =)
Jag var inte sen att bestämma mig för att det var viktigare än att både läsa, baka mellanmål till tågresorna och att städa så jag skyndade mig in i duschen för att sen bli upphämtad!

Väl framme i Borlänge har mamma och jag har sprungit runt på kupolen under tiden som pappa uträttade sina ärenden och jag har både skämt bort mig själv med lite personlig lyx, shoppat en hel del användbara saker och fikat kanongod red bull-glass!

Jag är mycket nöjd =) Hur har din dag varit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0