Varmt :)

Det är verkligen varmt om dagarna! Det går sådär att sitta inne och plugga, men provet ska göras på måndag oavsett om jag hinner läsa in nått eller inte, däremot har jag skickat ett mail och frågat om det ev går att flytta fram inlämningen lite... det går verkligen inte att stressa fram ett fördjupningsarbete och det första jag måste göra är att läsa in lite litteratur vilket inte går i nån rasade fart i den här värmen, haha!

Har iaf fått lite hjälp med mitt mobila bredband och förhoppningsvis hoppar det igång om en liten stund *håller tummarna*.
Har pratat med Bror en snabbis... det är verkligen jättemärkligt att han spontanringer sådär ibland men inte mindre trevligt för det och till kvällen ska han göra ett besök med bryggarbilen här på Gräddhyllan så nu kan drickhyllorna fyllas på igen! Det passar alldeles lagom eftersom det kommer bli grillning även idagl! Skulle tro att det får bli hamburgare och grönsaksspett ikväll, man måste variera sig =)


Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Tack så mycket :)

2009-06-30 @ 15:35:43
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0