God morgon!

Frukosten ar avklarad och jag har just fatt veta att dagens forsta aktiviteten for dagen ar installd vilket betyder en lugn morgon! Idag star ett mote pa schemat kl 11 och sen kl 15 ar det dags for rundtur i Geneve! Det ser jag verkligen fram emot och det ar ett maste att jag kommer ihag att ta kameran med mig =)

Efter turen ska aven den sista flytten ske och jag kommer att flytta upp till sviten med min Danska kamrat sa nu maste jag lara mig bade att prata och fortsa danskan battre om vin inte ska bli sittade tysta hela kvallarna, haha!

Motet jag ska pa idag ar uppe i ILO-bygningen och dar finns wii-fii sa jag tankte ga upp i god tid och kanske hinna titta igenom lite bilder innan motet startar!
Har inte hunnit in pa bloglovin pa flera dagar kanns det som och jag har ingen aning om vad som hander dar hemma... hur er det med er? hurdan er vadret? Beratta!


Kommentarer
Postat av: Linnis

men om hon pratar racker det val med Jaaa fooorr faaaaaeeeennn! och Foooorr HELVETEE! Forstor inte alls ditt problem.



Idag ska jag och karDaniel fa en dorr till balkongen :D Inget solvader dock :(

2009-06-05 @ 12:45:00
URL: http://lunascoop.spaces.live.com
Postat av: allicen

"Linnis":

Haha!! haromdagen berattade hon om ett internet cafe dar man fick surfa gratis om man kopte kaffe, hon hade dock velat ha en kaaeee till men det gick ikke na =)

2009-06-05 @ 13:52:36
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: Bröllopsbloggen

slumpen tog mej hit önskar dej en fin helg



2009-06-05 @ 22:49:10
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0