God morgon!

Efter en inventering bland mina resväskor igår har det framkommit att jag måste åka och köpa mig en ny! :O Jag har hur många väskor som helst men ingen som passar för en fyradagars där packningen måste innehålla allt från sydväst till flippflopp.
Dom två stora väskorna jag har är storlek jättestor vilket betyder större än den jag hade när jag var borta i tre veckor (och som efter det gjorde en sista resa till soptippen) så det känns aningens överdrivet att komma dragande på en sån och därmed finns ingen annan utväg än att åka och köpa en ny :)

Den ska sedan under dagen fyllas med diverese 'bra att ha'-saker och nu gäller det att tänka 'camping' när det packas, trots att jag inte kommer behöva bo i nått tält på en skitig festivalcamping ( hoppas jag :S )... lite krav på arbetsmiljön har man ändå rätt till även om man ska på festival!

Så som ni förstår kommer det bli en ganska stillsam dag här i Borgen.. Vad ska du göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0