God Morgon!

Sitter i vanlig ordning och väntar på att ge mig iväg till tåget... sista kampanjdagen och jag känner mig pigg efter gårdagen! Det var verkligen hur bra upplägg som helst att 'nära hemma-dagen' var lite i slutet!
Efter jobbet idag måste jag börja planera för en kommande bjudning/konsert här hemma i Borgen så mat ska inhandlas och städning ska utföras men det känns som att jag har gott om tid och finns det lite ork över för att börja redan idag är jag ju så gott som klar redan =)

Igår blev jag föresten uppringd av min chef som undrade hur jag har tänkt göra med jobbet i glappet mellan kampanjerna och min tjänstledighet, tanken var ju att jag skulle gå in och jobba fem skift under dom två veckorna det gäller men när det visade sig att jag hade ganska mycket semester kvar så bestämde jag mig för att ta ledigt helt och hållet vilket betyder att jag nu har...

0 skift kvar på hemmet!!!!

Kommentarer
Postat av: Cyrene

Så skönt!! Då är det dags att njuta av semester igen! ;)

2009-07-24 @ 10:18:59
Postat av: Hanna W

Åh vad ledsamt för dig.. ;-) JAg skulle inte jobba där igen om det inte var total kriiiiiis!!!!

2009-07-24 @ 13:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0