Då var man igång igen

Äntligen är man hemma efter första dagen med arbete och nu väntar lite små förberedelser inför nästa pass innan det är dags att börja tänka på mat och ta kväll på riktigt!
Tycker på det stora hela att det gick riktigt bra att börja jobba och tack vare mitt resesällskap kunde jag hålla mig vaken både på dit och hemvägen vilket verkkligen inte hör till vanligheterna :)

Blev föresten uppringd av en reporter från lokalblaskan idag och han mötte upp oss ute på fältet, så troligen dyker det väl upp nått inslag under veckan... denna gången kommer jag dock inte få läsa igenom texten innan den går i tryck så jag hoppas verkligen att det inte blir nått tok nu och att dom är snälla i sitt val av bild :S Hua!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0