Utmanad

Jag har blivit utmanad av Jennyn att berätta sju sanningar om mig själv... känner på mig att det kommer bli väldigt svårt men ska väl iaf göra ett försök =)

1. Jag älskar att dansa och gör det ofta i smyg hemma i borgen, där jag slipper oroa mig för att nån ska se mig!
2. Jag har väldigt lätt för att gråta
3. Jag är en obotlig dagdrömmare
4. Jag har väldigt svårt att lita på andra människor och tyvärr har det ibland lett till förlorad vänskap
5. Jag törs inte köra bil på ställen där jag inte hittar
6. Jag har jättedåligt lokalsinne (det i kombination med nr. 5 leder till vissa begränsningar)
7. Numera kan jag förutom uska även titulera mig som studerande!

Jag tror dock att jag avstår från att lämna utmaningen vidare, utan istället kan väl den som vill skriva en valfri sak om sig själv som kommenatr till det här inlägget... Privata inlägg i gästboken går givetvis också för sig ;)

Kommentarer
Postat av: chaos

Jag är också en obotlig dagdrömmare! Jag hann inte skriva till dig igår men skall göra det ikväll, jag har testat färdigt nu! Allt gott Allicen!

2009-01-20 @ 12:35:16
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/
Postat av: Samtal från min trädgård

En sanning om mig är att jag pratar som ett vattenfall! Jag älskar att prata med andra och på det sättet få veta mera om världen.

2009-01-20 @ 20:47:33
URL: http://samtalfranmintradgard.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0