Smörgåstårta =)

Idag blev vi mutade med smörgåstårta på kontoret... sånt får det gärna komma folk och bjuda på oftare =)
Ikväll ska jag försöka utföra lite sysslor här i hemmet, till skillnad från igår och tanken var att jag skulle laga lite mat men det känns inte speciellt lockade med tanke på hur mätt jag är nu :S

Ska göra iordning lite här hemma iaf inför imorgon då det kommer en representant från försäkringsbolaget hit...  jag ska säga att jag inte behöver nån försäkring för att jag fixat allt sånt genom 'Ellos' Haha!!!
Tänker för övrigt briljera med mina kunskaper inom området, spec med tanke på att jag fått en extra genomgång av alla nyheter i försäkringen idag så jag har det i färskt minne =)

Måste föresten passa på att fråga alla er kloka och förståndiga människor,  ska man bjuda på fika när det kommer hem folk sådär? Brukar/Skulle ni göra det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0