Pust :)

Jag fick ett infall att möblera om inne på kontoret, det ska gå fort och jag har verkligen inte tid (eller ork) att tömma ur lådor och skåp bara för att flytta dom några meter och sen lägga tillbaka alla saker igen. Jag gick dock bet på tredje möbeln :) inte visste jag att ett data skåp med dator, fax/kopiator och 'lite' ljus kunde vara så tungt! haha!
Törst inte envisas heller då jag har haft försäkringsgenom gång två dagar i rad och jag har ingen lust att behöva utnyttja varken den nya olycksfallsförsäkringen eller, gud förbjude, något ännu värre bara för att jag lyckats välta allting över mig...

Jag får helt enkelt finna mig i att sitta här och invänta lite muskler (för jag tänker fortfarande in tömma ur skåpet!) men jag får ju å andra sidan en liten paus och med tanke på att jag skulle ha en lugn lördag så passar ju det ganska bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0