Here we go again...

Telefonen ringer, jag svarar som alltid med mitt namn. 
I andra änden hörs en kvinnoröst som frågar efter mig...

- Det är ju jag

- Jaha va bra! jag ringer från Ellos och vill erbjuda dig en olycksfallsförsäkring...

- Jag har redan jättebra försäkringar...

- Men detta är en en annan typ av försäkring där du kan få upp till 5000kr för ett benbrott

- Jag har redan jättebra försäkringar...

- Men denna krockar inte med andra försäkringar

- Jag har redan jättebra försäkringar...

- Men i denna behöver man inte samla ihop kvitton för att får ersättningen kontant direkt...

- Det behöver man inte i min heller... som jag sa: jag har redan jättebra försäkringar!!!!

Jag blir så trött... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0