God morgon!

Är fortfarande hemma men börjar känna mig bättre! Är helt smärtfri så länge jag inte skrattar, hostar, nyser, vrider/lutar på överkroppen eller på annat sätt tvingas använda musklerna kring thorax =)
Det låter väl bra?!

Under morgonen kom jag på att jag faktiskt är lite grinig på min snickare som var här för ett tag sen... när han gick sa han att han skulle göra en skalenlig ritning med rätt mått och prisuppgifter på hela kalaset. Sen dess har jag inte hört ett ljud och till imorgon var det planerat att göra 'kolla på inrednings' resan!
Kanske kan man kolla på endel saker ändå... vad som ska vara på golv och väggar, toastol och dusch, men det som är svårast och som jag behöver titta extra på och kanske fundera lite innan jag bestämmer mig är ju skåp och handfat.. har inte kunnat lämna in nån bygglovsansökan heller eftersom jag inte har nån ritning och det betyder att jag inte vet om det är ok att ha ett mindre fönster... får jag inte det måste ju hela planering göras om :(

Annars har jag inga planer för dagen... kanske ska försöka ta en stillsam promenad i solen om det inte är för kallt, men annars är det mest vila och värme som gäller!

Vad ska du göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0