God morgon!

Klev upp för bara en stund sen och nu tänkte jag dricka te och äta en äggmacka samtidigt som jag läser lite bloggar :) Efter det måste jag plocka undan lite på övervåningen eftersom jag får besök i eftermiddag från butiken där badrumsinredningen ska inhandlas! Ritningen skall ses över och det ska kollas en extra gång att alla mått stämmer osv och även fast alla säger att hantverkare och andra som besöker folk i deras hem inte bryr sig om hur det ser ut, så vill jag iaf att det ska vara städat när det är borgen som är föremål för besök!

För övrigt blir det nog en ganska lugn dag med lite pyssel här hemma, skönt att ha det så ibland också!

Vad ska du göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0