God "morgon"!

Inatt har sovit som en prinsessa! Vaknade och kom på att jag glömt ställa in nån väckningstid men bestämde mig för att chansa och riskera att sova ända till eftermiddagen... det gjorde jag som tur var inte men jag kom inte ur sängen förens efter tio, det var bara så skönt att ligga kvar under täcket och bara få vara en liten stund!

Pappa ringde för en stund sen och vill bjuda in till fika nån gång på eftermiddagen och det tackar man ju inte nej till :)
Han hade förövrigt redan hunnit riva fram alla sina diabiler med tillbehör och skulle börja kolla hur scannern fungerade... det måste ju betyda att han tyckte att det var en bra present när han är så ivrig?

Men nu är det dags att logga in på bloglovin för att komma ifatt med inläggen där... när jag loggade ut igår hade jag 17 olästa inlägg och det har säkert kommit minst lika många under natten och morgonen!! =) Efter det blir det 'Körslaget' och sen kan jag komma igång med dagens sysslor :D

Vad ska du göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0