'Advokaterna'

Ikväll var det äntligen dags för första avsnittet av 'advokaterna'! Som jag har väntat på att det skulle börja :) Trodde ju att det var redan förra veckan och min besvikelse visste inga gränser när jag fick vänta ytterligare en hel lång vecka.
Förutom att advokater har ett mycket märkligt jobb som jag har ytterst liten insyn i så är det lärorikt på många andra plan att se det känner jag...
Sista tiden har just nämda yrke kommit på tal vid ett ganska stort antal tillfällen och den här program starten hade inte kunnat komma vid ett bättre tillfälle!

Say no more :)

Kommentarer
Postat av: sarah

Ja visst är det! . Jag gillar den bilden skarpt! Det kommer flera bilder från sjön senare , väntar på att fotografen ska pilla klart med dom :) Kramis

2009-01-26 @ 23:02:52
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0