Utmaning; Kylskåp

Oh my god!
Det blir bara värre och värre jue... Jennyn sätter mig sannerligen på prov! Först badrumskåpet och nu kylskåpet!!!! Vad kommer härnäst?!?! :S



Mina fem favoritsaker som alltid finns (läs; bör finnas) i kylen är:

1. Mjölk
2. Yoghurt (helst kokos, annars vanilj)
3. Saft
4. Lök i alla tänkbara färger
5. Potatis


Har funderat länge på om jag ska utmana någon annan eller inte... en bra sak med utmaningen för min egen del är ju iofs att kylskåpet blev städat :S så kanske är det finns det fler som behöver en anledning för att ta tag i den saken? haha!!! Om ni nu vill hänga på så väljer jag iaf att utmana:

Chaos (Är lite extra nyfiken eftersom allt hos henne är ekologiskt!)
Fanny (Eftersom jag tror att hennes kyl bara rymmer GI vänlig mat)


Gör så här..

Länka till den som ni blivit utmanad utav, fota din kyl/frys eller båda..
Lägg upp korten och utamna om du vill några som du kanske är lite nyfiken på.. ;)
Skriv 5 saker du har oftas i din kyl/frys..
Skriv ett lite medelande till de utmanade så de vet att de blivit utmanade..

Kommentarer
Postat av: fanny

va söt du är :) klart jag hänger på. men just nu ekar kylen och vi ska veckohandla inom snar framtid. då ska jag fota :) kram!

2009-02-06 @ 13:08:48
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ser väääldigt städat ut! Har du så fin ordning eller blev det en snabbstädning inan foto-tajm??? :-)

2009-02-06 @ 14:38:15
URL: http://husdrommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0