Uppdaterad

"Chefen" har just ringt och uppdaterat mig om allt jag missar på mötet.. jag hade så gärna velat vara där, men jag hade nog inte varit på något solskenshumör med min onda mage :( (för den gör fortfarande ooooont!)
Jag blev erbjuden att fixa lite med en av årets kampanjer, men måste säga nej eftersom jag inte fått nått besked om hurvida jag fått någon plats på skolan eller inte.

Den vackra skåningen berättade att hon fått ett brev om att hon sökt för sent (fast hon inte alls hade gjort det) och trodde att jag hade fått en plats eftersom jag inte hört nått... kanske är det så, men det skulle vara så mycket lättare att planera livet om jag fick veta bestämt!
Synd för övrigt att hon inte kom med, för om jag gör det hade det varit kul att åka tillsammans med henne :P

Snart tänker jag gå och göra mig en kopp grönt te... jag inbillar mig att det är det mildaste varianten och eftersom jag tycker att det är äckligast så är det säkert det bästa ;)
Att matvägra är inga problem, jag känner avsmak bara av att tänka på att äta något, men en varm kopp te skulle nog göra gott =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0