Tröttsamt

Efter att jag pratat en stund (läs; timme) med morfar om alla hans krigande gamla kompisar så har jag iaf kunnat hittat på nånting till svar på frågorna som jag skulle göra.
Vet att det inte alls är tillräckligt men jag fattar fan inte vad det är jag ska göra och jag hoppas att jag inte kommer behöva göra någon ytterligare utläggning om vad jag menar för det kan jag mest troligt inte ens förklara!

Nu har jag istället övergått till att läsa om en annan gubbe och döm om min förvåning när det uppdagades att karlsloken hade en förkärlek för att kriga!
Hittills har jag inte läst om ett enda fruntimmer som krigar och härjar runt, så om jag ska ge mig till att läsa nånting mer efter detta så ska det banne mig bli nån superfeminiskt kurs om att kvinnor minsann kan (allt utom att kriga, hoppas jag) för jag tyar inte detta krigande längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0