Segt...

Det är inte direkt någon effektiv dag idag... har inte kommit igång med pysslet ännu eftersom jag började kolla på repriserna av körslaget och Let's Dance, men det känns som att det blir till kvällen! Förutom det orkar jag inte ta tag i någonting... tänker inte laga nån mat idag, kommer troligen inte orka ta mig an varken att städa eller packa ur väskan och jag pallar inte med att grubbla nått, även om det finns lite saker jag funderar på... Som samtalet vid frukosten sista dagen i säfsen, det kändes konstigt och jag vet att jag troligen inte lyckades speciellt bra med mina försöka att inte visa att dom gjorde mig ledsen...

Hur som helst är jag iaf ledig i morgon och då känns det inte lika ruttet att slösa bort en dag med att vara lite sliten, det är ju trots allt inte allt för ofta det händer!
Men nu är det hög tid att genomföra mitt dagsverke; att ta ta en dusch =)

Vad har du för dig idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0