Planering

Det har inte blivit så värst mycket gjort här hemma idag... beställningarna är i pricip klara för leverans och jag har kommit fram till att jag kommer att sakna pärl-pysslandet! *snyft*

Utöver att pyssla har jag ägnat långa stunder åt en av mina favorit sysselsättningar: att bläddra i min kalender!Förutom att jag strukit bort saker som inte längre är aktuellt har jag skrivit in viktiga saker som jag ska komma ihåg, sånt som jag ska göra och sånt som jag ev ska göra :) Att fixa med det skulle jag nog kunna göra hur länge som helst men till slut kommer man ju till den punkten där det inte finns mer att skriva till eller ta bort.

Planeringen för morgondagen innehåller för tillfället bara två förmiddagsmöten och en ledig eftermiddag =) Hoppas att solen har tid att visa sig under iaf några timmar när jag är ledig! En solskenspromenad skulle verkligen inte skada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0