Pausblogg

Passar på att knåpa ihop ett litet inlägg såhär i 'Let´s Dance' pausen...

Har fuskat med bokläsningen idag *skäms* hade ju tänkt läsa klart det sista i dag, men jag kommer få använda delar av helgen till att göra det istället.. attans! Jag som verkligen trodde att jag hade bättre självdisciplin än så :(

Har iaf varit på kalas och blivit bjuden på en massa fika ikväll, det bjöds både på smörgåstårta, gräddtårta, chokladtårta och som om det inte var nog fanns även en massa "vanligt" fikabröd :S
Det är alltså inte att tänka på att det blir nått gott att mumsa på under tiden som jag kollar på 'Let´s Dance'! haha!

På tal om det så har jag nu bestämt mig helt för vilka som är mina favoriter! Elisabeth Höglund och Laila Bagge =) Har för övrigt varit in och läst Bettan och Tobias blogg, vilken jag faktiskt kan rekomdera varmt! Dom är hur härliga som helst jue =)

Nu måste jag dock återvända till tv-soffan så jag inte missar utrösningen!

Kommentarer
Postat av: sarah

Tack så mycket sötnos!

Ha en underbar helg!

Kramis

2009-02-06 @ 23:03:08
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0