Örebro, Dag 1

Då är första kursdagen för denna vecka avklarad!
Tror att jag hamnat i världens vänligaste grupp, för när en av kursledarna nämde att jag hade blivit upphämtat inne i stan på morgonen så bokstavligen haglade det erbjudanden om möjligheter till upphämtning inför morgondagen om jag behövde!

Dagen idag har varit lite basic och den enda uppgiften som  jag verkligen kunde lära mig något nytt av fick vi väldigt kort om tid att göra... Lite synd, men jag tror ändå att vi kommer gå igenom en hel del saker som jag kan ha nytta av när vi har kurser hemma sen och just nu känns det lite grann som prio 1.

För tillfället sitter jag mest och väntar på att JosePett ska höra av sig om hurvida vi ska träffas nu på eftermiddagen eller inte, med lite tur kan det bli en sväng på stan och/eller en bio! Det gäller ju att förena nytta med nöje så långt det bara går ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0