Mer bio, mer mys :)

Idag slutade vi lite senare än vad vi gjorde igår så jag har inte hunnit med att springa nånting på stan... men däremot har jag och min namne varit på bio!
Idag blev det 'Benjamin Button' och jag är mycket förvånad över att det inte var mer än tre små tårar som kikade fram i biomörkret :O Men vilken fin film jag tyckte att det var! Jag har redan bestämt att jag måste se den igen och om den kommer till staden blir nog även andra gången på bio!

Efter bion blev det kort besök på Pitchers (?) för att återställa vätskebalansen ;) och nu ska snart börja plocka ihop lie saker inför morgondagen...
Jag är så himla nöjd med dom här dagarna att jag kommer kunna leva läänge på den här känslan!

Tack till alla mina underbara vänner =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Inte underligt att du hadr ett sånt stort leende på läpparna då!1 Kul att se dig iaf!1 Kram

2009-02-11 @ 06:40:01
URL: http://argentumstella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0