Matt

Hjälp vad trött jag är efter den här dagen!
Utbildningen gick ganska bra tror jag... det hade blivit strul med dubbelbokning av lokal och det gjorde att planeringen inte riktigt höll som det var tänkt och eftersom jag inte kunde förbereda ordentligt så kändes som att jag tappade bort mig lite under en presentation.
Hoppas att budskapen gick fram, men om jag var så tydlig som jag ville kanske man kan diskutera :)

Väl hemma fick det bli en improvisations middag bestående av kassler och potatis i foliepaket, har aldrig gjort det förut med det blev väldigt gott! men det blir väl allt i stort sett per automatik när en av ingredienserna heter vitlök!
Just nu kollar jag på en repris av ett gammalt avsnitt av 'Grey's' för att samla kraft inför kontrollen av mina uppgifter innan jag skickar iväg dom. Vill så gärna få det gjort idag så jag slipper tänka på det imorgon efter jobbet, då min arbetsdag kommer avslutas med ett möte där jag delvis vet och delvis känner på mig att vi kommer att få mycket dåliga nyheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0